Как грамотно получить обратную связь от благополучателей
Главная / Зарубежный опыт / Методы и инструменты /

Методы и инструменты

17.05.2020
Канадская Ассоциация социального жилья и услуг провела прикладное исследование по изучению потребностей женщин – клиенток кризисных центров, а также барьеров и проблем на пути к реализации этих потребностей.
30.11.2019
Эффективное взаимодействие: укрепление отношений с местными сообществами и другими стейкхолдерами
30.11.2019
Пособие по сбору данных о потребителях и укреплению позиций
28.11.2019
The World Café method is designed to create a safe, welcoming environment in which to intentionally connect multiple ideas and perspectives on a topic by engaging participants in several rounds of small-group conversation.
27.11.2019
Stakeholder Interviews are conversations an individual conducts with his or her key stakeholder: customers, bosses, subordinates or peers both within and outside the organization
27.11.2019
This guide – to teach you the art of asking the right questions so that writing your next survey is both painless and productive
24.11.2019
This guide is brought to you by the Statistical and Technical Team, who form part of the VFM Development Team.
24.11.2019
Анкета самооценки организации. Скоринг
24.11.2019
Richard A. Krueger Professor and Evaluation Leader University of Minnesota
23.11.2019
Pamela Drake, PhD Senior Research Associate